Unesco mobile learning week

Det känns fortfarande lite overkligt men i morgon åker jag till Paris. För mindre än två veckor sedan fick jag reda på att Intel ville ha mig med på Unesco mobile learning week i Paris. Självklart tackade jag ja till detta hedrande men nervösa uppdrag. Efter några dagar fick jag reda på att jag ska vara med i en panel och diskutera mobile learning med tre andra lärare från Niger, Kina och Turkiet. Känns smått otroligt att lilla jag ska stå där och säga smarta saker ;-).

20140215-181709.jpg
Mer om arrangemanget kan ni läsa här.

Kommentera

