Början på elevledda utvecklingssamtal

20140128-214635.jpg
Idag har vårterminens första utvecklingssamtal dragit igång. Tidigare under dagen så satte jag mig med de fem som hade samtal idag. Alla fick varsitt papper där de fick fylla i vad de är bra på i svenska och matematik och vad de vill bli bättre på i svenska och matematik. Alla var mycket duktiga på att se vad de var bra på och att skriva ner rimliga saker som de ville bli bättre på. Det åkte sedan självklart in deras IUP. Väl på samtalet så gick jag först igenom hur unikum fungerar med föräldrar och eleven. Sen tog eleven över med sitt papper och imponerade på mig och föräldrarna. Så stolt över mina små ettor.

One thought on “Början på elevledda utvecklingssamtal

Kommentera

