Eget studiebesök

I måndags var det dags för ett nytt studiebesök i klassen igen. Tyvärr blev jag ju sjuk så det var inte säkert att de skulle komma in till min klass. Dagen efter var en av eleverna på chatten och jag passade på att fråga honom om de hade haft besök eller inte. Då utspelar sig ungefär följande:

Jag: Jag såg att ni hade bloggat om helgen igår. Så duktigt av er.
Eleven: Det var P-E som sa att vi skulle göra det på besöket.
Jag: Så ni fick besök fast jag var sjuk.
Eleven: Ja.
Jag: Ni är duktiga. Snart klarat ni ju besöken utan mig 😉
Eleven: Ja, fast vi behöver lära oss mer om Mythware.

Så snart är man avsatt från sitt egna klassrum 😉 Tur att det bara är jag som lärare som har lärardelen av Mythware så de inte klarar det utan mig. 🙂

2 thoughts on “Eget studiebesök

  1. Dina elever och deras arbeten är fantastiska! Jag berättar ofta om besöket i din klass. Deras kompetens beror förstås på en kunnig och inspirerande pedagog 🙂
    Kommer ju ett Kumla-gäng till, visa gärna Mythware då om det blir besök i din klass.

    Krya på dig!

Kommentera

